سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش دما و بارش باران در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش باران در هفدهمین روز از تابستان و پس از گرمای چند روزه و مداوم ۴۰ درجه‌ای در سطح استان چهره اردبیل را تغییر داد.

علی دولتی‌مهر ، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار کرد: بارش باران که از صبح امروز در اردبیل آغاز شده سبب خوشحالی مردم منطقه ومسافران و گردشگران ورودی به این منطقه شده است.

وی گفت: در کنار بارش باران شاهد کاهش محسوس دمای هوا همراه با وزش بادهای خنک در استان هستیم و  آسمان اغلب مناطق استان نیز ابری و مه‌آلود است.

مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: طی روز گذشته و امروز کاهش چند درجه‌ای دمای هوا براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در سطح استان و به ویژه در مناطق مرکزی و شمالی استان رخ داده است.

علی دولتی‌مهر بیان کرد: با شمالی شدن جریانات جوی و وزش بادها به ویژه در مناطق منتهی به استان گیلان تا اواسط هفته جاری خنکی هوا تداوم داشته اما از روز سه‌شنبه شاهد افزایش دما در استان خواهیم بود.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی امروز در اغلب مناطق استان آسمان صاف با کاهش نسبی دما بوده و در برخی مناطق نیز افزایش ابر و وزش باد رخ خواهد داد و برای فردا نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: هم اکنون اردبیل با دمای هوای 18 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر در بین مراکز استان‌های کشور است.

انتهای پیام/ع

بارش باران در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.