سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق اشتغالزایی در کردستان، با پرداخت تسهیلات حوزه گردشگری و صنایع دستی

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان گفت: اشتغالزایی در کردستان با پرداخت تسهیلات حوزه گردشگری و صنایع دستی رونق می‌گیرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کمال حسینی در جلسه بررسی وضعیت طرح‌های صنایع دستی و گردشگری متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با اشاره به تاکید استاندار بر لزوم جذب حداکثری اعتبارات حوزه اشتغال روستایی، گفت: مناطق مرزی با کارمزد ۴ درصد و مناطق روستایی با ۶ درصد می‌توانند از این اعتبارات استفاده کنند.
وی به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار حوزه گردشگری و صنایع دستی در این بخش اشاره کرد و افزود: تاکنون درصد کمی از این میزان پرداخت شده است و لازم است همراهی بیشتری با متقاضیان از سوی ادارات و بانک‌ها صورت بگیرد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و نیز ایجاد مشوق‌ها برای هنرمندان حوزه صنایع دستی می‌تواند سبب توسعه بیش از پیش اشتغالزایی در کردستان شود و در این خصوص مدیران ارشد استان از سرمایه گذاران حوزه میراث فرهنگی استقبال می‌کنند.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان خاطرنشان کرد: بانک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن با بررسی پرونده‌های ارسالی فرصت رفع مشکل را برای ادارات و متقاضیان دریافت تسهیلات فراهم کنند.
در این جلسه مدیران ۴ بانک عامل پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال فراگیر روستایی نیز آخرین وضعیت پرداخت وام‌ها و نیز چالش‌ها و مشکلات پرونده متقاضیان را مطرح کردند.
انتهای پیام/م

اشتغالزایی در کردستان با توسعه زیرساخت‌های گردشگری

برچسب ها: اشتغال ، صنایع دستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.