سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اردو‌های سازندگی تربت حیدریه

مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: جهادگران بسیجی متشکل از هزارو ۶۶۷ نفر از گروه‌های مختلف در ۲۴ گروه جهادی بصورت تدریجی به ۱۳ روستای محروم دهستان رقیچه از توابع کدکن تربت حیدریه اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین صادق در مراسم آغاز اعزام این گروه‌های جهادی به مناطق محروم افزود: این گروه‌ها در مدت ۷۵ روز تا پایان شهریور در اردو‌های یک، سه، هفت و ۱۰ روزه به مناطق محروم اعزام می‌شوند که بر این اساس گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی شهریور امسال در روستای شعبه از توابع شهرستان رشتخوار مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: ترویج و نهادینه کردن گفتمان اتقلاب اسلامی و فرهنگ کار و تلاش جهادی و محرومیت زدایی در مناطق محروم با اولویت ساخت، مرمت و بهسازی منازل محرومان و نیز عرصه‌های عام المنفعه از اهداف برگزاری این اردوی جهادی است.

مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه با اشاره به چگونگی انتخاب منطقه هدف، تصریح کرد: این منطقه بر اساس شاخصه‌های وزارت کشور و با همکاری سپاه پاسداران و نیز بر اساس سطح محرومیت مناطق انتخاب می‌شود که با توجه به این شاخصه‌ها دهستان رقیچه کدکن با ۱۳ روستای اطراف (بخش شکسته سیاه کدکن) انتخاب و گروه‌ها به این منطقه اعزام می‌شوند.

گفتنی است هر سال در تربت حیدریه ۱۸ تا ۲۰ گروه اعم از دانشجویی، دانش آموزی، جامعه زنان، پزشکی و محلات در قالب اردو‌های جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 


اردو‌های سازندگی تربت حیدریه با حضور بیش از هزار و ۶۰۰ جهادگر آغار شد

برچسب ها: بسیج ، اردوی جهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.