سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ رازقی مطرح کرد؛

ساعت کاری جدید ادارات الگوی ترافیکی شهر تهران را تغییر داد

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز گذشته، شاهد تغییر در الگوی ترافیکی شهر تهران هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: هم اکنون بار ترافیک صبحگاهی در محور‌های ورودی شهر مانند بزرگراه‌های نواب، رسالت، زین‌الدین، شیخ فضل الله، سعیدی و همچنین خیابان‌های دماوند و آزادی از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز شده و موج اول بار ترافیک صبحگاهی تا ساعت ۷:۴۵ ادامه می‌یابد.

وی افزود: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی، قبل از شروع بار ترافیکی در محور‌های ورودی مستقر شده و کار روان‌سازی ترافیک را بر عهده دارند. موج دوم بار ترافیک صبحگاهی نیز که مربوط به صنوف و بازاریان است، معمولاً از ساعت ۸ شروع و تا ساعت ۱۰ ادامه دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره بار ترافیک برگشت گفت: در خصوص بار ترافیک بین روز و زمان پایان کار ادارات، به‌طور محسوس شاهد افزایش حجم تردد در معابر شهری هستیم.

سرهنگ رازقی همچنین متذکر شد: عدم استفاده از کلاه ایمنی جزء تخلفاتی است که تأثیر مستقیمی در افزایش آمار مجروحان و فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت دارد. عدم استفاده از کلاه ایمنی، صدمات ناشی از چنین تصادفاتی را افزایش داده و موارد زیادی وجود دارد که به این علت، فرد جان خود را بر اثر تصادف رخ داده از دست داده یا دچار جراحت شدید شده است.

وی افزود: متأسفانه طی روز‌های گذشته شاهدیم که به علت افزایش دمای هوا، استفاده از کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت کاهش داشته است. پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از امروز در قالب یک طرح با این تخلف برخورد می‌کند. عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکب و سرنشین موتورسیکلت یک تخلف محسوب شده و مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت. توصیه می‌شود راکبان موتورسیکلت ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند، زیرا برای حفاظت از سلامتی آن‌ها امری حیاتی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

تغییر الگوی ترافیکی پایتخت همزمان با اعمال ساعت کاری جدید ادارات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۴ تير ۱۳۹۷
اقدام تعییر ساعات اداری واقعا فوق العاده بود اینقدر صبحها با آرامش و خلوتی وخنکی به محل کار می رسیم که تا آخر وقت احساس خستگی نمی کنیم و واقعا بازده کاری بیشتره تا اینکه دو ساعت تو گرما ترافیک صبح واقعا وحشتناکه . از مسئولین محترم تقاضا دارم همیشگی باشه و البته یک نظر دارم برای اول مهر ماه که ساعت رسمی کشور همین حالت بمونه و به عقب برنگرده ولی ساعات کار همین طور زود شروع بشه دیگه اینجوری فکر نکنم جای گله وشکایت برای کسی باشه
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۴ تير ۱۳۹۷
با تشکر از این اقدام بموقع جابجایی ساعات کار اداری ترافیک کم الودگی کم و مصرف سوخت و انرژی صرفه جویی شده و اوج گرما دیگه در ترافیک سنگین نیستیم مثل رفتن محل کار در ایام عیده که شهر خلوته و یک پیشنهاد و تقاضا دارم اگر اول مهر ماه ساعت همین طور بمونه و به عقب برنگرده فکر میکنم دیگه با اجرایی شدن این تعییر مشکل چندانی نباشه تقریبا نیم ساعت فرق میکنه با تشکر