سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۵۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در خراسان جنوبی

صندوق کارآفرینی امید از آغاز امسال تاکنون ۵۶ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان طرح‌های اشتغالزا در خراسان جنوبی پرداخت کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید از آغاز امسال تاکنون ۵۶ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان طرح‌های اشتغالزا در خراسان جنوبی پرداخت کرد،گفت:این تسهیلات در قالب 378 فقره در بخش های مشاغل خانگی ، خوداشتغالی ، کارآفرینی ، اشتغال روستایی و طرح های مشارکتی روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.


وی افزود:با پرداخت این تسهیلات ، هم اکنون یک تعاونی بسته بندی محصولات غذایی ، در سربیشه آماده افتتاح شده و یک شرکت بسته بندی دیگر نظیر این تعاونی در روستای گازار بیرجند ساخته شده که در حال نصب ماشین آلات است و تا 3 ماه آینده به بهره برداری می رسد.


زنگنه گفت:همچنین ساخت 2 طرح دیگر در زمینه بسته بندی زرشک ، زعفران ، عناب و پسته از محل این تسهیلات در سرایان و خوسف آغاز شد که با بهره برداری تا یک سال آینده 300 خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند می شوند.


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان افزود:طرح های کشاورزی شهرستان زیرکوه و قاین نیز که با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در حال ساخت است که 30 تا 50 درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام/غ

۵۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.