سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف محموله بزرگ تلویزیون قاچاق در استان بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: یک محموله بزرگ تلویزیون قاچاق در استان بوشهر توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ جوشن سهرابی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی مقابله با قاچاق و ناامن کردن فضا برای فعالان عرصه قاچاق است.

وی به کشفیات مهم قاچاق در سطح استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی یک محموله شامل ۱۰۱ دستگاه تلویزیون‌های قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال را شناسایی و توقیف کردند.

سهرابی ادامه داد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، قاچاقچیان کالا قصد دارند یک محموله بزرگ تلویزیون قاچاق را از یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس وارد کشور کنند.

وی عنوان داشت: ماموران پلیس آگاهی به صورت نامحسوس محموله را از مقصد زیر نظر گرفته و نهایتا محل تخلیه کالا را که انباری در شهر دیر بود شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر اظهار داشت: در همین راستا با هماهنگی مقام قضایی و مامورن پلیس آگاهی با همکاری یگان امداد و پلیس امنیت عمومی در یک عملیات غافلگیرانه وارد محل دپو کالا‌های قاچاق شده و در بازرسی بعمل آمده ۱۰۱ دستگاه تلویزیون در سایز‌های مختلف ساخت کشور کره را کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش محموله مکشوفه هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/م

محموله بزرگ تلویزیون قاچاق در استان بوشهر توقیف شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.