سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز میزبان چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویی کشور از ۲۷ تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامرضا رخشنده رو معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه در چهاردهمین المپیاد دانشجویی کشور، ورزشکاران دانشجو در رشته‌های گوناگون ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این المپیاد از ۲۷ تیرماه در در زمین چمن دانشگاه شیراز واقع در پردیس ارم برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۶ هزار ورزشکار دختر و پسر از سراسر کشور در المپیاد دانشجویی به شیراز خواهند آمد.

سید مجتبی واعظی قائم‌مقام معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه شیراز نیز ادامه داد: رقابت‌های بانوان از ۲۷ تیرماه آغاز و ۵ مردادماه به اتمام خواهد رسید، ضمن اینکه مسابقات پسران نیز از ۱۰ مردادماه آغاز و ۱۹ مردادماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: این المپیاد صرفاً ورزشی نیست بلکه برنامه‌های فرهنگی نظیر معرفی اماکن گردشگری استان فارس، تدارک غرفه‌هایی که به معرفی این استان می‌پردازد در دستور کار خواهد بود.

فرهاد دریانوش دبیر کل اجرایی چهاردهمین المپیاد دانشجویی کشور هم اظهار داشت: مجموع ورزشکاران به همراه تیم داوری و سرپرستی مسابقات حدود ۸ هزار نفر خواهند بود که تیم ملی دانشجویی کشور نیز از همین رقابت‌ها انتخاب خواهد شد.

وی افزود: رقابت‌های دختران از ۲۷ تیرماه ۹۷ آغاز می‌شود، اما افتتاحیه روز ۲۹ تیرماه خواهد بود، ضمن اینکه مراسم افتتاحیه پسران نیز ۱۲ مرداد در زمین چمن دانشگاه شیراز است.

دریانوش همچنین گفت: با برگزاری المپیاد دانشجویی سرانه ورزشی دانشگاه شیراز نیز افزایش پیداکرده و با توجه به بازسازی اماکن ورزشی و خوابگاه‌ها، مزایای این میزبانی برای دانشجویان شیرازی باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/ر

برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
وحید
۱۶:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
سلام نفرات دوم مسابقات کشتی در مناطق 3 که در اردبیل برگزار شد سهمیه کسب کردن یا نه؟ چون دانشگاه جواب درستی نمیده
وحید
۱۶:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
سلام نفرات دوم مسابقات کشتی در مناطق 3 که در اردبیل برگزار شد سهمیه کسب کردن یا نه؟ چون دانشگاه جواب درستی نمیده