سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌ های تابستانه راهداری مازندران

۳۳ اکیپ راهداری برای فعالیت در فصل تابستان آماده هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: در طرح تابستانی در جاده‌ های مازندران ۳۳ اکیپ راهداری، ۳۲۰ راهدار و ۲۲ راهدارخانه با بهره گیری از ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۶۹ دستگاه خودروی امدادی مشغول خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

وی از اقدامات ویژه در زمینه عملیات راهداری و ایمن سازی محور‌ها در فصل تابستان به منظور افزایش ایمنی محور‌ها برای سفر‌های تابستانی خبر داد.

بهادری از اجرای عملیات راهداری تابستانی خبر داد و گفت: با شروع فصل تابستان، عملیات راهداری و ایمن سازی محور‌ها با شتاب بیشتر و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا است که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده‌ ها و همچنین نصب انواع تابلو‌های هشدار دهنده، انتظامی و اطلاعاتی در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

وی به حجم سفر‌های تابستانی اشاره کرد و افزود: اکیپ‌ های راهداری در محور‌های شریانی استان مستقر شده و با همکاری دیگردستگاه‌ های امداد و نجات جاده‌ای اقدامات درخور توجهی را درخصوص ایمن سازی جاده‌ ها در دستور کار خود دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: باتوجه به ورود گردشگران و مسافرین به استان و حجم بالای تردد و ترافیک در راه مواصلاتی و دیگر بخش‌ های حمل و نقلی می‌طلبد تا اقدامات به هنگام درخصوص ایمن سازی و آرام سازی ترافیک صورت گیرد.

انتهای پیام/ م

آمادگی ۳۳ اکیپ راهداری مازندران برای تابستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.