سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سه ماهه نخست سال‌جاری؛

انجام ۲۴۰ عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی سنندج

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۲۴۰ عملیات امداد و نجات در سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سهیل فضل‌وزیری  سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با اشاره به اقدامات انجام شده آتش‌نشانی سنندج در سه ماهه امسال، گفت: این سازمان براساس رسالت کاری خود که انجام بموقع عملیات در راستای کاهش خسارات جانی و مالی شهروندان است همواره سعی بر سرعت عمل و دقت در انجام وظایف خود دارد.
وی بیان کرد: آتش‌نشانان این سازمان در سه ماهه نخست امسال ۲۴۰ عملیات آتش‌سوزی و امداد و نجات را در سطح شهر سنندج انجام داده‌اند.
وی اعلام کرد: ۱۰۸ عملیات از این تعداد مربوط به حوادث آتش‌سوزی و ۱۳۲ عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات بوده است.
فضل‌وزیری عنوان کرد: عملیات‌های انجام شده اطفاء حریق در سه ماهه نخست امسال شامل ۵۷ فقره فضای سبز، جنگل و مرتع، ۱۸ فقره مسکونی، ۸ فقره تجاری، ۹ فقره خودرو و ماشین‌آلات، ۱۲ مورد ضایعات و زباله، ۲ مورد تاسیسات شهری و ۲ فقره سایر موارد است.
وی همچنین اعلام کرد: عملیات‌های امداد و نجات در سه ماهه نخست شامل ۵۸ فقره گرفتن حیوانات وحشی و موذی، ۱۵ فقره آسانسور، تصادفات و قفل شدن در هر کدام ۱۰ مورد، ۹ مورد گیر کردن انگشتر، ۴ فقره انفجار گاز، عملیات غواصی سه مورد، آبگرفتگی و سیلاب ۶ مورد، یک فقره ریزش آوار و ۱۶ مورد سایر موارد بوده است.
وی در ادامه یادآور شد: در طی سه ماهه نخست امسال ۲۱۲ نفر تحت‌آموزش قرار گرفتند که ۱۷۵ نفر از آنان از ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی و ۳۷ نفر نیز آموزش درون سازمانی بوده است.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: در حوادث سه ماهه نخست امسال ۲۱ نفر مصدوم و ۷ نفر هم جان خود را از دست داده اند.
انتهای پیام/م

انجام ۱۳۲ عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات در کردستان

برچسب ها: آتش نشانان ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.