سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی نفرات برتر مسابقات کونگ‌فو بانوان خوزستان

سرپرست مسابقات هیات کونگ‌فو خوزستان از معرفی نفرات برتر رقابت‌های انتخابی کونگ‌فو بانوان استان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، راضیه ادیب‌فر، سرپرست مسابقات هیات کونگ‌فو خوزستان بیان داشت: رقابت‌های انتخابی کونگ‌فو بانوان استان به میزبانی دزفول در بخش نیمه‌آزاد رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار گردید.

وی با اشاره به نفرات برتر اوزان مختلف گفت:در وزن 24- کیلوگرم رده سنی نونهالان آتوسا آزادی عنوان اولی و مژگان کلانتری عنوان دومی و نرگس رییسی نیز عنوان سومی را از آن خود کرد و در وزن 28- کیلوگرم فاطیما فلاحت‌کار ار اندیمشک، کیانا طهماسبی‌نیکو از دزفول و پارمیدا دریکوندی از اندیمشک اول تا سوم شدند.

ادیب فر ادامه داد:‌ خاطره خادم‌پاپی و غزل دریکوندی در وزن 34- کیلوگرم نیز از اندیمشک و صبا طماسبی‌فر از دزفول به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن 40- کیلوگرم فاطمه قلاوند از اندیمیشک و ساناز حبیب‌اللهی و نجمه پوررمضان هر دو از دزفول مکان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

سرپرست مسابقات هیات کونگ‌فو خوزستان افزود: یک کونگ‌فوکار در هر یک از اوزان 34-، 38- و 41- کیلوگرم به عنوان برتر معرفی شد که بر این اساس مریم قیصوری از اندیشمک، آناهیتا آزادی از دزفول و ستاره زینی‌وند از اندیمشک به عنوان قهمرمانی رسیدند.

ادیب‌فر در پایان بیان کرد: در وزن 44- کیلوگرم نیز سپیده شکیبافر و آرمیتا پاپی هر 2 از اندیمشک به ترتیب اول و دوم شدند.در این وزن نفر سوم معرفی نشد. همچنین در وزن 51- کیلوگرم دریا کاویانی مقدم از اندمیشک و نرگس و نسا طاهری‌مهر هر دو از دزفول به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.