سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام مطرح کرد؛

برگزاری هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی درایلام

مراد جلیلیان گفت: شرایط ثبت‌نام و شرکت در هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی صورت رایگان برای علاقه‌مندان به فرهنگ رضوی و مطالعه و کتاب‌خوانی فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;مراد جلیلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام  اظهار کرد: هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی هم‌زمان با سراسر کشور در کتابخانه‌های عمومی این استان در حال برگزاری است.

وی، بابیان اینکه ترویج فرهنگ رضوی، گسترش کتاب‌خوانی و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه اطهار (ع) و به‌ویژه حضرت امام رضا (ع) از اهداف برگزاری این جشنواره است، افزود: این جشنواره از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری آغاز و تا پایان تیرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت منابع کتاب و پاسخنامه به کتابخانه‌های عمومی سطح استان مراجعه کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، یادآور شد: کلیه مقدمات جشنواره ازجمله تأمین منابع و کتاب‌های مسابقه، پاسخنامه، برگه‌های مخصوص نقاشی برای کودکان، پی‌دی‌اف کتاب‌های مسابقه در سایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار داده‌شده است.

جلیلیان، با اشاره به اینکه منابع مسابقه کتاب‌خوانی بر اساس سن افراد برای کودکان، نوجوانان، بزرگ‌سالان به‌صورت مکتوب در کتابخانه‌های عمومی و به‌صورت آنلاین به آدرس www.iranpl.ir وجود دارد و افراد برای مشارکت در بخش الکترونیکی مسابقه می‌توانند به آدرس اینترنتی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

وی، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت خانوادگی و یا به‌صورت فردی در این جشنواره شرکت و همچنین فرد می‌تواند در یک بخش یا به‌صورت فردی و یا به‌صورت خانوادگی به یکی از دو روش اینترنتی و یا مکتوب در مسابقه شرکت کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان در دهه اول شهریور هم‌زمان با دهه ولایت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 313 جایزه یک‌میلیون ریالی، 8 جایزه ویژه برای هشت خانواده اعم از 2 خانواده دو نفره، 2 خانواده سه نفره، 2 خانواده چهار نفره و 2 خانواده پنج نفره به ترتیب از مبلغ 000/000/5 ریال تا 000/000/15 ریال از جوایز این جشنواره است.

انتهای پیام/اس

جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.