سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس آگاهی استان قم عنوان کرد؛

دستگيری باند سارقان مقابل سرعت گیر در قم

کارآگاهان موفق شدند سرکرده اصلی باند را که کارگر محل جمع آوری ضایعاتی بوده،شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ احمدکرمی ،رئیس پلیس آگاهی استان قم،گفت:با وقوع یک فقره سرقت به عنف محموله ضایعاتی مس داخل استان قم،موجب شدتاکارآگاهان پليس آگاهی استان، شناسايی و دستگيری سارق یا سارقان احتمالی را با جدیت دنبال کنند.

کارآگاهان با بکارگیری یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند سرکرده اصلی باند را که کارگر محل جمع آوری ضایعاتی بوده،داخل یکی از قلعه های اطراف شهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی وانت نیسان قصد حمل بار ضایعاتی حدود۳ تن مس از محل کار خود به مقصد تهران را داشته و طی مسیر حرکت به علت وجود سرعت گير غير استاندارد،سرعت خودرو را کاهش می دهد.

با کاهش سرعت خودرو ،ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت با۳ نفر سرنشین،مسیر حرکت وی را سد کرده و با تخریب شیشه های درب آن،وارد خودرو شده و راننده را مضروب و پس از بستن دست و پایش، وی را حاشیه شهر قم رها و خودرو را به همراه بار موجود آن سرقت می کنند.

ارزش تقریبی محموله مکشوفه۹۰ میلیون تومان بوده است و متهم دستگیر شده با مواجهه دلايل و مستندات پلیس،به همدستی۳ نفر سارق دیگر و یک نفر مالخر اعتراف کرد.

با تلاش کارآگاهان ،هر۴ متهم شناسایی و در یک اقدام به موقع دستگیر شدند.

انتهای پیام/ح

دستگيری باند سارقان در قم

برچسب ها: سرویس اجتماعی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.