سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های استان زنجان/۲ کشته و ۳ مصدوم در تصادفات رانندگی زنجان

رییس پلیس راه زنجان گفت:در حال حاضر تردد در آزادراه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرمحمدی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر تردد در آزادراه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه در محور زنجان - خرمدره نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است افزود:در سایر محورها ی استان ترافیک عادی و روان است.

سرهتگ شیر محمدی گفت:طی ۴۸ ساعت گذشته در محور‌های مواصلاتی استان ۲ فقره تصادف منجر به فوت  به وقوع پیوست که در این حوادث ۲ نفر کشته و ۳ نفر دیگر مجروح شدند.

وی افزود: علت اصلی وقوع این حوادث عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان بوده است.

سرهنگ شیرمحمدی ادامه داد: در یکی از این حادثه‌ها که در کیلومتر ۱۵ محور زنجان – تهران سه راهی طارم رخ داد، یک دستگاه سواری پراید با موتورسیکلت برخورد که به علت شدت جراحات وارده راکب موتورسیکلت دربیمارستان فوت و راننده سواری پرایدنیزازمحل متواری  شده  است.

این مقام مسول خاطرنشان کرد: در تصادف دیگر که درکیلومتر ۵۵ محور زنجان -میانه رخ داد یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه کامیون برخورد که در این حادثه راننده وانت پیکان در دم فوت و سه نفر از سرنشینان خودرو مصدوم و برای معالجه به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان در پایان توصیه کرد: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/ن

تصادف در محورهای استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.