سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توجه بیشتر به سند تحول بنیادی وزارت آموزش و پرورش

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سند تحول بنیادی وزارت آموزش و پرورش از مطالبات مقام معظم رهبری است که باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سردار ابوحمزه  فرمانده سپاه ثارالله کرمان در نشست با مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش مجموعه‌ای ریشه‌ای است و به نوعی مدیران آینده در این سیستم تربیت شده و در دانشگاه‌ها پرورش می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان ظرفیت‌ها و استعداد‌های خوبی وجود دارد افزود: خوشبختانه نیرو‌های خوبی در کادر مدیریتی و آموزشی اداره آموزش و پرورش استان کرمان داریم و امیدواریم آموزش و پرورش این استان در کشور الگو شود.

سردار ابوحمزه به برنامه های بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان اشاره کرد و گفت: تعامل خوبی بین بسیج و آموزش و پرورش وجود دارد که سبب شکل‌گیری فرهنگ بسیجی شده است و ما باید بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: نگاه بسیج حزبی و جناحی نیست فقط پیاده سازی افکار امام و رهبر انقلاب اسلامی است و سعی می‌کنیم این دیدگاه را در بدنه سپاه و بسیج پیاده سازی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به محور‌ها و اهداف بسیج اشاره کردو گفت: تعامل و همکاری با همه دستگاه‌ها به خصوص آموزش و پرورش، پذیرش انتقاد سازنده از بسیج، مطالبه گری در چارچوب مقررات و رعایت خطوط قرمز نظام از محور‌های ما در بسیج است.

اسکندی نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار با اعلام اینکه تمام اهداف و سیاست‌های آموزش و پرورش را در دستور کار قرار می‌دهیم، گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق سند بنیادی وزارت آموزش و پرورش خواهیم کرد.

وی افزود:سخنان مقام معظم رهبری نقشه راهی است که در آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

اسکندری نسب گفت: هیچ زمانی جدایی بین آموزش و پرورش و بسیج و سپاه وجود نداشته و سعی می‌کنیم این تعامل روز به روز بیشتر شود ،بسیج و سپاه جزء افتخارات این کشور و دلسوزان واقعی این نظام هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی دغدغه مردم شده است افزود: دشمن ثابت کرده که هیچ طور با ما کنار نمی‌آید و تنها راه حل توجه به بحث فرهنگی است که می‌تواند کارساز باشد و هر چه بیشتر در بین مردم و فرهنگیان باشیم می‌توانیم در این شرایط آرامش را بین مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: اگر در کشور توسعه می‌خواهیم باید به دانش آموز و معلم به عنوان رویکرد اصلی نگاه کنیم و انگیزه را در معلم ایجاد کنیم تا مدرسه تبدیل به کانون فرهنگی، تربیتی و دینی شود.

اسکندری نسب بیان کرد: هدف ما این است که دانش آموزان را به مسیری هدایت کنیم که ایران دوستی نظام دوستی و انقلاب دوستی در آن‌ها تقویت شود.

انتهای پیام /ح

سندآموزش وپرورش مطالبه رهبری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.