سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۳ هزار و ۶۰۰ مدرسه غیر دولتی در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۳ هزار و ۶۰۰ مدرسه غیردولتی در خوزستان ۱۸۰ هزار دانش آموز را در خود جای داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توسعه مدارس غیردولتی از ضروریات اجتناب ناپذیر آموزش و پرورش استان است و به صورت ویژه در 20 اولویت توسعه آموزش و پرورش خوزستان تحت عنوان "توسعه و گسترش مراکز غیردولتی" دیده شده است.

وی افزود: مدارس و مراکز غیردولتی سهم به سزایی در ارتقای شاخص‌های علمی آموزش و پرورش استان داشته اند که بیش از 15 درصد دانش آموزان خوزستانی در مراکز غیردولتی مشغول تحصیل هستند که این امر نشان از ظرفیت بالای این مراکز در ارائه خدمات آموزشی به شهروندان خوزستانی دارد.

تقی زاده بیان داشت: خوزستان مقام اول کشور در حوزه توسعه مدارس هیات امنایی  را کسب کرد که  در سال تحصیلی 97-96  مدارس هیأت امنایی استان بالغ بر 85 هزار دانش آموز مشغول تحصیل بودند به همین دلیل می بایست برای استفاده از ظرفیت این دانش آموزان به نحو احسن برنامه ریزی صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: بالغ بر 800 مرکز آموزش علمی در سطح استان خوزستان فعالیت دارند و بیش از 12 هزار نفر نیروی کار به طور مستقیم در این مراکز مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/م

توسعه مدارس خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.