سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت کنونی کشور نیازمند روحیه انقلابی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: وضعیت کنونی کشور نیازمند روحیه انقلابی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۵ تیر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با قدردانی از مواضع حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در سفر اخیر به اروپا و در قبال رژیم صهیونیستی و تهدید‌ات آمریکا، اظهار داشت: این مواضع، صریح و نشأت گرفته از روحیه و نگاه انقلابی رئیس جمهور بود.

وی با اشاره به مشکلات و نابسامانی‌های موجود اقتصادی در کشور گفت: وضعیت کنونی کشور بویژه در زمینه مسائل اقتصادی، نیازمند همین روحیه انقلابی و همت و تلاش دولتمردان است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نابسامانی و تورم روز افزون مردم و بازاریان را سردرگم کرده است تأکید کرد: این وضعیت شایسته این مملکت نیست و دولت باید هر چه سریع‌تر و با کمک و همکاری مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه، اقدامات لازم برای بهبود آن و بازگرداندن آرامش به بازار را بکار گیرد.

نکونام اضافه کرد: دولت در صورت نیاز، باید برای اصلاح و تغییر در تیم اقتصادی خود و جایگزینی نیرو‌های تازه نفس بمنظور پاسخ عملی سریع و جدی به انتظارات و مطالبات مردم هم اقدام نماید.

وی افزود: کسبه، بازاریان و مردم نیز وظیفه دارند تا با حفظ آرامش و جلوگیری از احتکار کالا، به ایجاد نظم در بازار کمک کنند.

نکونام گفت: نگهداری و عدم عرضه کالا‌های مورد نیاز مردم برای کسب سود بیشتر، نمونه بارز ظلم به ملت و آب به آسیاب دشمن ریختن است.

انتهای پیام/ش

قدردانی از مواضع رئیس جمهوری در سفر به اروپا

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.