سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبرانقلاب: بنده طرفدار روضه‌خوانی‌ هستم +فیلم

به بهانه‌ی اظهارات نسنجیده محمدحسین فرحبخش تهیه‌کننده سینما درباره روضه‌خوانی، ویدئویی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص روضه‌خوانی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین فرح‌بخش یکی از تهیه کنندگان سینمای ایران است که بیشتر فیلم‌های مبتذل و نامطلوب در کارنامه خود دارد. به تازگی فیلم "دشمن زن" به تهیه کنندگی او اکران شده است؛ حضور یکی از خوانندگان قبل انقلاب حاشیه‌هایی برای این فیلم ایجاد کرده است. پس از آنکه پردیس ملت حاضر نشد این فیلم را در سالن های خود به نمایش گذارد، فرح‌بخش عقده گشایی کرد و به سیدعلی احمدی مدیر پردیس سینمایی ملت که فردی متدین و روضه‌خوان است توهین کرد.

فرح‌بخش در بخشی از این مصاحبه برای تسویه حساب با سیدعلی احمدی، به روضه‌خوانی و روضه‌خوان‌ها اهانت کرد و در اظهاراتی سخیف، روضه‌خوانی را حقه‌بازی نامید.

در ادامه ویدئویی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در رابطه با روضه و روضه خوانی را مشاهده می‌کنید که ایشان با افتخار خود را یک روضه خوان می‌دانند و خطاب به مداحان می‌فرمایند: روضه بخوانید، بنده طرفدار روضه‌خوانی‌ام. 

امید است این فیلم به دست محمدحسین فرح‌بخش برسد و موجب شود در آنچه گفته است تجدیدنظر کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.