سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مذاکرات میان هیئت آمریکایی با مقامات کره شمالی برای اجرای توافق سنگاپور

هیئت اعزامی آمریکا به کره شمالی به سرپرستی مایک پمپئو امروز شنبه مذاکراتی را با مقامات پیونگ‌یانگ برای اجرای توافقنامه میان سران دو کشور برگزار می‌کند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، رسانه دولتی کره شمالی یک روز پس از ورود مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، به پیونگ‌یانگ نوشت پمپئو با هدف تسریع اجرایی کردن توافق سنگاپور به کره شمالی سفر کرد، اما به ماهیت مذاکرات پمپئو با مقامات کره شمالی درباره آینده برنامه هسته‌ای این کشور اشاره‌ای نکرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد شنبه هیئت آمریکایی به سرپرستی پمپئو مذاکراتی را برای اجرای توافقنامه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در نشست ماه گذشته در سنگاپور، برگزار خواهد کرد.

این خبرگزاری هیچ جزئیاتی درباره این نشست ارائه نکرد.

پمپئو جمعه در پیونگ‌یانگ در نشستی سه ساعته با یک مقام ارشد کره شمالی درباره تسریع روند اجرای تعهدات کره شمالی در زمینه هسته‌ای که در نشست کیم جونگ اون و ترامپ درباره آن توافق شده است، مذاکره کرد.

به نوشته آسوشیتدپرس، یکی از مسئولیت‌های اصلی پمپئو برطرف کردن بدبینی‌ها درباره میزان جدیت کیم جونگ اون درباره کنار گذاشتن زرادخانه هسته‌ای است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کره شمالی ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.