سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال بودن اورژانس اجتماعی در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر اورژانس اجتماعی در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه فعال است و همکاران ما در این حوزه عملکرد خوبی هم در سال گذاشته داشته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : برای مقابله با هر پدیده‌ای ابتدا باید به تامین زیرساخت‌های لازم پرداخت و در مورد مقابله با آسیب‌های اجتماعی که بسیار هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است یکی از زیرساخت‌های لازم همین اورژانس اجتماعی است.

وی گفت : چون قبلا این زیرساخت‌ها لازم نبود نمی‌توانستیم به مقابله با این آسیب‌ها بپردازیم اما در کنار زیرساخت‌های دیگر چون مراکز نگهداری معلولین، بیماران روانی و سالمندان، خانه سلامت دختران و زنان این امکان هم برای مقابله با آسیب‌ها فراهم شده است.

قادری افزود : اورژانس اجتماعی دارای ۲ بخش است که یکی بخش مشاوره و دیگری مداخله حضوری در محل است که تیم مجربی از روانشناس و مددکار و در صورت لزوم نیروی انتظامی و اورژانس در مواردی همچون همسرآزاری، کودک‌آزاری، خودکشی و... مداخله می‌کنند.

وی افزود : قبل از مراجعه این افراد به محاکم قضایی تیم‌های ما در محل حضور یافته و درگیری‌های خانوادگی و اختلافات حادی که ایجاد شده را رفع می‌کنند.

دکتر قادری از برقراری ۱۵ هزار تماس طی سال گذشته با اورژانس اجتماعی استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵ هزار مورد مداخله حضوری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: پیشگیری از ۱۵۴ مورد خودکشی در مناطق زلزله‌زده حاصل عملکرد بسیار خوب اورژانس اجتماعی در استان بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پیشگیری از ۱۵۴ مورد خودکشی در مناطق زلزله‌زده

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.