سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد مهرعلیزاده از انتظار مردم پشت در اتاق شهرداران

استاندار اصفهان گفت: مردم نباید پشت در اتاق مسئولین و از جمله شهرداران منتظر مانده و معطل پاسخ باشند چراکه در مواقعی که باید دیون خود را به دستگاه ها پرداخت کنند همواره همه تلاش خود را به کار بستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در جریان مراسم نکوداشت شهرداری های استان اصفهان که شامگاه دیروز به میزبانی سازمان همیاری شهرداری های استان برگزار شد گفت: تقابل امروز تقابل اقتصادی است؛ تقابلی که در مواجه با ام الفسادی به نام آمریکای جنایت پیشه رخ داده است.

وی ادامه داد: آمریکا در توهمی همه ملت های جهان را نوکر خود و گاو شیرده می داند از طرفی خود را آقا و بزرگ دنیا تلقی می کند؛ هر ملتی که بخواهد روی پای خود بایستاده این آمریکاست که سعی در به زنجیر کشیدن آن دارد هرچند که با سابقه ای چند دهه ای در جنایت، کودتا، آدم کشی، تجاوز و جنگ نتوانست جلوی ملت ایران را برای نیل به مقاصد خود بگیرد.

استاندار اصفهان با اشاره به سابقه مقاومت و استقامت مردم ایران در مقابله با استعمار گران و مستبدین توضیح داد: با عنایت خداوند متعال ملت ایران به رهبری حضرت امام از سال 1342 روبروی اسکتبار جهانی ایستاد و هر روز محکم تر از قبل ظاهر شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: خواست مردم آرامش، آسایش و خدمتگزاری بی منت از سوی مسئولین و مدیران متولی است چراکه مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب همواره سعی داشتند در جهت آبادانی و رونق همراه دستگاه هایی همچون شهرداری گام بردارند.

رئیس شورای اداری استان در جمع شهرداران استان اصفهان اذعان کرد: مردم نباید پشت در اتاق مسئولین و از جمله شهرداران منتظر مانده و معطل پاسخ باشند چراکه در مواقعی که باید دیون خود را به دستگاه ها پرداخت کنند همواره همه تلاش خود را به کار بستند؛ بسیاری از مسائل زندگانی مردم به شهرداری ها مربوط است بنابراین به راحتی و با همراهی مردم می توان در جهت خدمت به همشهریان گام برداشت.

وی افزود: معاونت عمرانی استانداری نیز می بایست در جهت پشتیبانی از مردم و احقاق حقوق شهرداری ها برنامه های مقتضی را در دست اجرا بگذارد از طرفی شهرداری ها به عنوان نهاد خدمات شهری باید ضمن کاهش هزینه های اضافی با کمک مردم سعی در ایجاد درآمد پایدار داشته باشندچرا که بنا به شرایط منحصر به فرد هر شهر با ایجاد چند پروژه در حد بضاعت می توان شهرداری ها را اندکی از تحمل تنگا های مالی رهایی داد.

مهرعلیزاده با اشاره به نمونه های موفق سرمایه گذاری و تولید درآمد پایدار شهری توضیح داد: به عنوان مثال با ایجاد مراکز مختلف که نمونه های آن در فولادشهر و خوانسار ایجاد شده می توان ضمن مشارکت با سرمایه گذاران سعی در ایجاد تولید ثروت کرد چراکه این دست از پروژه ها نه تنها باعث ایجاد اشتغال برای جوانان بوده بلکه سطح رفاهی مردم را افزایش می دهد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم نکوداشت شهرداری های استان اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.