سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد؛

نشست حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب

معاون امور بین الملل دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حقوق بشر آمریکایی خوی استکباری دارد و هر چیزی که بر ضد رژیم صهیونیستی باشد این‌ها ضد حقوق بشر می‌نامند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن پاک آیین دیشب در نشست تخصصی "حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب" در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد افزود: علت خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل هم صدور برخی قطعنامه‌های ضداسرائیلی بود؛ امروز دولت‌های مختلف با یکجانبه گرایی آمریکا مخالفت می‌کنند و همه به دنبال چند جانبه گرایی هستند.

وی گفت: با توجه به وضع حقوق بشر آمریکایی که ارزش‌های انسانی و الهی را به چالش کشیده اند همه دستگاه‌ها و ارگان‌های رسمی و غیررسمی باید به صورت هماهنگ و منسجم برای افشای جنایات آمریکا و چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی بیش از پیش تلاش کنند.

سید احسان قاضی زاده هاشمی رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی هم در این نشست افزود: خروج آمریکا از یونسکو، برجام، اقداماتش در گروه هفت و معاهده پاریس نشانگر یکجانبه گرایی آمریکا است و باید ضد بشر بودن دولت آمریکا و جنایات آنرا به نمایش بگذاریم.

حجت الاسلام نصر الله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: آمریکایی‌ها در پی از بین بردن استقلال ایران هستند. وظیفه داریم چهره واقعی آمریکا را به همه نشان دهیم و پرده از فریبکاری هایش برداریم.

گفتنی است ایجاد گفتمان سازی بین المللی مبتنی بر اندیشه‌های اسلامی و افشای چهره واقعی آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر و نیز به چالش کشاندن آن‌ها پیرامون مسائل حقوق بشری در سطح بین الملل از اهداف این نشست بود.
 
 
انتهای پیام// ج.ر
 


دولت‌های مختلف امروز با یکجانبه گرایی آمریکا مخالفت می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.