سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس مطرح کرد؛

ملت ایران خواهان تعامل سازنده و برابر با دنیا است

امام جمعه بندرعباس گفت:ملت ایران خواهان تعامل سازنده و برابر با کشور‌های دنیا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت:ملت ایران خواهان تعامل سازنده و برابر با کشور‌های دنیا است.

آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: دولت و ملت ایران بر اساس آموزه‌های قرآنی و دینی خواستار روابط خوب ،سازنده و مبتنی بر احترام متقابل با همه کشور‌های دنیا به جزء رژیم غاصب و ستمگر اسرائیل است.

امام جمعه بندرعباس درباره رفتار متجاوزانه استکبار جهانی افزود: در چهل سال پس از انقلاب اسلامی، آمریکای متجاوز همچنان به زورگویی‌ها و عهدشکنی‌های خود با ملت ایران ادامه می‌دهد.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به درخواست غیر منطقی آمریکایی‌ها از ایران برای خروج از منطقه گفت: حضور ایران در منطقه بر اساس تکلیف شرعی، اخلاقی، انسانی و برای دفاع از مردم مظلوم منطقه است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به روز حجاب و عفاف افزود: الگوی واقعی و راستین برای زنان و دختران جامعه اسلامی باید حضرت فاطمه معصومه (س) باشد و زنان ایرانی بدانند که نگاه به غرب نتیجه‌ای جز پشیمانی و بی هویتی به همراه ندارد.

آیت الله نعیم آبادی افزود: غرب اکنون در نگاه انسانی و اخلاقی به زنان دچار بن بست و شکست اخلاقی و معنوی شده است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: نهاد شورای نگهبان یک نهاد انقلابی و مبتنی بر متن قانون اساسی است.

امام جمعه بندرعباس درباره مصرف بهینه آب و برق در استان گفت: برق و آب دو نعمت الهی و محدود هستند که باید در رعایت آن‌ها صرفه جویی کرد.

آیت الله نعیم آبادی با گرامیداشت روز بهزیستی افزود: نهاد بهزیستی با شناسایی واقعی محرومان و نیازمندان نقش ارزنده‌ای در خدمت به بخشی از جامعه دارد.

انتهای پیام/ز

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.