سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان زندان‌های کشور:

باید زمینه بازگشت مجدد زندانی را به جامعه فراهم کنیم

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان زندان‌های کشور محیط نگهداری زندانی را از عوامل مهم و تأثیرگذاری دانست که می تواند زمینه بازگشت مجدد به جامعه را برای کسی که مرتکب تخلفی شده است ، فراهم کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،خسرو قهرمانی امروز در آیین افتتاح بازداشتگاه نطنز اظهار کرد: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی با توجه به دین و شریعت ما بحث اصلاح و تربیت و تهذیب نفس مجرمان است.

وی افزود: سازمان زندان‌ها متولی امور نگهداری و اجرای حکم حبس در سطح کشور است و انتظاری که نظام از مجموعه سازمان زندان‌ها دارد این است که به زندانی به چشم یک انسان نگاه کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان زندان‌های کشور گفت: باید زمینه بازگشت مجدد به جامعه را برای کسی که مرتکب تخلفی شده است ، فراهم کنیم که یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در این راستا محیط نگهداری زندانی است.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی توجه ویژه به انسان و رعایت حقوق بشر در همه ابعاد است و قوه قضائیه در این راستا درصدد ایجاد بستر لازم برای اجرای احکام به شکل مناسب است تا زمانی که قاضی حکمی را صادر می‌کند امیدوار باشد که نتیجه این حکم اصلاح فرد است.

قهرمانی با بیان این که بازداشتگاه نطنز با اعتباری بالغ‌ بر 17 میلیارد ریال افتتاح‌ شده است، اذعان داشت: ساخت این بازداشتگاه با مساحتی بالغ بر 2 هزار و 700 متر مربع، زیربنای 770 متر مربع و با ظرفیت 75 نفر از تیرماه سال 1393 آغاز شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان با اشاره به این که سازمان زندان‌ها هم مانند همه نهادهای کشور دچار مشکلاتی است، یادآور شد: در حد توان برای کمک به چرخه امنیت کشور در حال تلاش هستیم و اجازه نمی‌دهیم امنیت و آسایش مردم در این کشور به خطر افتاده شود که در همین راستا با اخلال‌گران برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح بازداشتگاه نطنز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.