سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان خبر داد:

رتبه نخست همدان در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان گفت : این استان در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی در کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اسکندر صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان در کارگروه اقتصاد مقاومتی از ممنوعیت خرید 486 قلم کالای خارجی که مشابه داخلی آن وجود دارد خبر داد و گفت: باید در حوزه خرید کالاهای داخلی و ممنوعیت خرید کالاهای خارجی قوي وارد شد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای مقابله با سیاست‌های خصمانه دشمنان است، بیان کرد: رئیس جمهور ممنوعیت خرید کالاهای خارجی، صرفه‌جویی و مدیریت منابع را از ابتدای امسال به دستگاه‌های دولتی ابلاغ کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان تاکید کرد:  ممنوعیت خرید 486 قلم کالای خارجی که مشابه داخلی آن وجود دارد ابلاغ شده که باید در حوزه خرید کالاهای داخلی و ممنوعیت خرید کالاهای خارجی قوی وارد شویم.

صیدایی با بیان اینکه آمریکا برای  تحریم ایران و ایجاد محدودیت در فروش نفت ایران، برنامه دارد، گفت: دشمنان تحریم‌های 90 روزه و 120 روزه نفت، بانک‌ها و سایر موارد را طراحی کرد‌اند  و تا تا آبان ماه به جدیت در میزان تولید و فروش نفت کشور ایجاد مشکل کند.

وی با بیان اینکه در این زمینه ستادی در دولت تشکیل شده است، گفت: در این زمینه چند سناریو برای آمادگی کشور تهیه شده و چگونگی مدیریت کشور تدوین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های دولتی باید آمادگی لازم را در هر زمینه داشته باشند، اظهار کرد: باید همچنان به مردم امید و اعتماد تزریق کنیم دهیم و از سوء استفاده‌های اقتصادی و مباحث مربوط به قاچاق پیشگیری کنیم.

صیدایی خاطرنشان کرد: البته بعضی اقدامات به طور مشخص به دستگاه‌های اجرایی در این مقطع زمانی بازمی‌گردد به طوری که باید در حوزه مدیریت ساعات کار، صرفه‌جویی و بهره‌وری انرژی و خرید کالاهای داخلی با جدیت کار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان نیز با بیان اینکه در کمیته اقتصاد مقاومتی 136 برنامه در قالب 224 زیربخش وجود دارد، بیان کرد: تا پایان خردادماه امسال 28 هزار و 335 شغل در استان ایجاد شده است و در بخش ایجاد اشتغال نیز  تاکنون 70 میلیارد تومان عقد قرارداد انجام شده است.

 رضا قیاسی  تاکید کرد: تعهد ستاد اقتصاد مقاومتی ایجاد 19 هزار و 980 شغل بوده که 24 هزار و 839 شغل در بخش‌های مختلف و 3 هزار و 500 شغل در بخش مسکن ایجاد شده است،

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه  استان همدان در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی در کشور رتبه نخست را کسب کرده است، گفت: در بخش اشتغال فراگیر 51 میلیارد و در بخش اشتغال روستایی 47 میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/د.ا

همدان در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی در کشور رتبه نخست را کسب کرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.