سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فجر سپاسی

فجر شهید سپاسی مدافع گل گهر سیرجان را جذب کرد.

جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجر سپاسی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در ادامه فصل نقل و انتقالات فوتبال کشور آرمان أکوان مدافع فصل گذشته گل گهر سیرجان برای گذراندن دوران خدمت سربازی به جمع فجری‌ها إضافه شد.

وی افزود: زردپوشان شیرازی پیش از این محمد امین حاجی زاده مهاجم گل گهر سیرجان را هم به خدمت گرفته بودند.

جوانی ادامه داد: باشگاه فجر همچنین قرارداد حمید جوکار کاپیتان فصل گذشته خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و محمد رضا زینال خیری مدافع مستحکم فصل گذشته فجر با قراردادی یکساله، راهی اکسین البرز شد.

تیم فجر که برای حضور در فصل آینده لیگ دسته یک فوتبال آماده می‌شود وحید رضایی را بعنوان سرمربی خود انتخاب کرده، اما حضور این مربی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و علی رغم صحبت‌های مدیرعامل باشگاه، رضایی هنوز در تمرینات حضور نیافته است.

امید نمازی سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان هم بشدت با حضور این مربی در فجر مخالفت کرده و گفت:با وجود احترام زیادی که برای باشگاه فجرسپاسی قائل هستم به هیچ وجه راضی به جدایی وحید رضایی از کادرفنی ذوب‌آهن نیستم؛ ایشان با ما قرارداد دارد و کار وحید رضایی برای ما با ارزش است.

با مخالفت سرمربی ذوب آهن با جدایی وحید رضایی، حضور این مربی در راس کادر فنی فجرسپاسی به نظر منتفی می‌رسد و باشگاه شیرازی باید به دنبال انتخاب مربی جدید برای هدایت تیم خود در دسته یک فوتبال کشور باشد.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.