سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمپ ۷ واحد صنفی عرضه مواد دخانی قاچاق در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۳۴ هزار نخ سیگار قاچاق و پلمپ ۷ واحد صنفی عرضه مواد دخانی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در اجرای طرح جلوگیری از ورود و عرضه کالا‌های خارجی قاچاق ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی شهرستان از واحد‌های صنفی عرضه خوار و بار و مواد دخانی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از هماهنگی‌های قضائی طی بازدید از ۷ واحد صنفی عرضه مواد دخانی این شهرستان ۳۴ هزار و ۳۱۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ جعفری ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۹۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: کالای توقیفی تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره این که متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود:در اجرای این طرح ۷ واحد صنفی متخلف پلمپ شد و به ۱۲ واحد صنفی نیز اخطار پلمب داده شد.

وی با اشاره به این که: کالا‌های قاچاق معمولا از استاندارد‌های لازم برخوردار نبوده و منجر به به خطر افتادن سلامت فرد و جامعه می‌شوند، گفت: خرید و فروش این اقلام نیز موجب افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی می‌شود.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و شناسایی افراد سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ


کشف ۳۴ هزار نخ سیگار قاچاق در بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.