سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ طرح جدید و ضد ایرانی رژیم صهیونیستی به نمایندگان سیاسی این رژیم در سراسر جهان

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد ایرانی خود، طرح جدیدی را در خصوص فشار بر ایران به نمایندگان سیاسی این رژیم در سراسر جهان ابلاغ کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد نمایندگان رژیم صهیونیستی در سراسر جهان طی چند روز گذشته سندی را دریافت کرده اند که حاوی جزئیات «طرح کاری محرمانه» برای فشار به ایران است.

کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد هدف از این طرح، کمک دیپلماتیک از طریق کانالهای علنی و سرّی به دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای متقاعد کردن کشورهای جهان و اروپا در خصوص لزوم تداوم فشارها به ایران است.

مفاد این طرح به شرح زیر است:
- فرستادن مقامات سیاسی به کشورهای دوست اروپایی (اتریش، مجارستان و جمهوری چک) و برخی کشورهای دیگر مانند ایتالیا و اسپانیا و برخی کشورهای آمریکای لاتین، کره جنوبی، ژاپن ، سنگاپور، کانادا و استرالیا.
- فعالیتهای ضد ایران در سازمان ملل متحد و صندوق بین المللی پول و بانک جهانی .
- فعالیتهای محرمانه بدون آنکه رد پای اسرائیل در آن دیده شود.

از طرف دیگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد تل آویو و واشنگتن چند ماه پیش یک گروه کاری مشترک برای افزایش ناآرامی ها و فشارهای داخلی در ایران و علیه نظام این کشور ایجاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: تشکیل کارگروه مشترک آمریکا و اسرائیل برای ناآرام کردن ایران

العهد نوشت طی هفته های اخیر مسئولان صهیونیست و آمریکایی بارها برای ملت ایران از طریق شبکه های اجتماعی پیام داده اند. در همین راستا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونسیتی به تازگی چهار فیلم مختلف با ترجمه فارسی منتشر کرده و در مردم را به اعتراض علیه نظام ایران تشویق کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.