سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش‌سوزی انباری یک ساختمان مسکونی در شهرک مسعودیه مهار شد/ مصدومیت مرد 40 ساله در حادثه + عکس

آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مسعودیه، با تلاش نیرو‌های آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین کاظمی فرمانده نیرو‌های آتش نشانی اظهار کرد: در ساعت ۶:۱۵ صبح امروز(پنجشنبه) حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مسعودیه از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ و ۳۷ به همراه گروه امداد و نجات ۲، نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به شهرک مسعودیه، خیابان پیام رساندند.

فرمانده نیرو‌های آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه، در این باره گفت: یک انباری ۵ متر مربعی مملو از لوازم مستعمل خانگی که در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی دو طبقه قرار داشت، دچار آتش سوزی شده و شعله‌های سرکش آتش در حال سرایت به اطراف بود.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز را قطع کردند و پس از ایمن سازی، به وسیله تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار زبانه‌های آتش شدند.

این فرمانده آتش نشانی افزود: همزمان گروه دیگری از نیرو‌های آتش نشانی به دستگاه‌های تنفسی مجهز شدند و با ورود به ساختمان مسکونی، عملیات جستجوی افراد محبوس شده احتمالی را آغاز کردند که خوشبختانه مشخص شد هیچ یک از ساکنان در داخل ساختمان محبوس نشده اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: یکی از ساکنان (یک مرد حدودا ۴۰ ساله) که پیش از رسیدن آتش نشانان و به هنگام خروج از محل حادثه، دچار مصدومیت از ناحیه پا‌ها شده بود برای مداوا تحویل کادر پزشکی اورژانس شد.

وی اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی با تلاش فراوان، شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند و در پایان، هشدار‌های ایمنی را به ساکنان ساختمان ارائه دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.