سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت مرز‌های آبی و دریایی استان بوشهر به گمرک واگذار شد

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: با ابلاغ دستورالعمل ساماندهی و تقویت مدیریت مرز‌های مجاز آبی و دریایی از سوی کار گروه ویژه مرزی شورای امنیت کشور، مدیریت واحد مرز‌های دریایی این استان به گمرک واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، منصور بازیار روز پنجشنبه درکمیسیون ساماندهی و تقویت مدیریت مرز‌های مجاز آبی و دریایی استان بوشهر افزود: واگذاری مدیریت واحد مرز‌های زمینی و دریایی به گمرک با هدف روان سازی امر صادرات و واردات، هماهنگی و انسجام بخشی بیشتر بین دستگاه‌های مستقر در مرز صورت گرفته است.

وی بیان کرد: نبود مدیریت متمرکز برای ساماندهی و تقویت مدیریت مبادی ورودی و خروجی مجاز باعث برخورد‌های جزیره‌ای و بروز مشکلاتی ناخواسته برای تاجران و بازرگانان می‌شد که با ابلاغ این دستور العمل هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مختلف مستقر در مرز‌ها افزایش می‌یابد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: واگذاری مدیریت مرز‌های آبی و دریایی به گمرک توسعه تجارت، تقویت خدمات رسانی به تاجران، بازرگانان و صاحبان کالا و روان سازی امور را به دنبال دارد.

بازیار افزود: براساس دستور العمل ابلاغی وظایف هر یک از سازمان‌ها و دستگاه‌های مستقر در مرز مشخص و تمام دستگاه‌ها باید بر اساس وظایف تعیین شده به ارائه خدمت بپردازند.

وی برضرورت همکاری، تعامل، راهنمایی و نظر مشورتی تمام دستگاه‌ها برای برطرف کردن مشکلات تاکید کرد.

بازیار گفت: ارائه خدمت جهادی و دلسوزانه با هدف برطرف کردن مشکلات حوزه تجارت استان از اولویت‌های گمرکات این استان است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر یادآور شد: این استان دارای پنج مرز آبی مجاز، ۲ مرز هوایی و ۹ مرز آبی مشمول ماده ۲۶ قانون امور گمرکی سابق است.

انتهای پیام/م

ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی و دریایی

برچسب ها: گمرک ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.