سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ امنیت عمومی و روانی جامعه مهم ترین وظیفه پلیس است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: امروز اهمیت نقش پلیس و گشت امنیت اخلاقی برکسی پوشیده نیست، و می توان این نوع گشت را حافظ امنیت روانی در جامعه است.

احمد صفری  عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  با بیان اینکه نیروی انتظامی از اقتدار لازم در مواجه با مجرمان برخوردار است، گفت: حضور موثر آن ها در صحنه های مختلف باعث شده که متخلفان نتوانند مانند سابق دست به اقدامات مجرمانه بزنند.

صفری ادامه داد: یکی از مهمترین وظایفی که امروز برعهده پلیس قرار دارد حفظ امنیت عمومی و روانی جامعه است که این ماموریت برعهده گشت های امنیت اخلاقی قرار داده شده است.

نماینده کرمانشاه در مجلس خاطرنشان کرد: وظیفه این گشت ها نظارت بر چگونگی پوشش افراد حاضر در جامعه است تا اگر با پوشش اسلامی مغایرت داشت نسبت به اصلاح آن تذکر بدهند.

وی گفت: از آن جایی هم که ماموران گشت امنیت اخلاقی وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند دشمنان به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق بوده و با جنجال افرینی سعی در تخریب چهره کارکنان نیروی انتظامی را دارد.

صفری در عین بر این نکته نیز تاکید کرد که ماموران انتظامی هم باید مراقب باشند که خدای نکرده حرکت تند و خشنی با افراد که پوشش مناسبی ندارند، نداشته باشند و با مهربانی و عطوفت کار و وظیفه خود را انجام دهند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بدون شک هرقدر با مهربانی و روی خوش با مردم برخورد کرد نتیجه بهتری نیز حاصل می شود و زودتر می توان فرد را به اشتباهش آگاه کرد.

وی در پایان از تلاش ها و زحمات تمامی کارمندان نیروی انتظامی قدردانی و اظهار کرد: همه مردم و مسئولان متوجه حضور موثر پلیس بوده و امنیت موجود را مرهون تلاش های شبانه روزی آن ها می دانند.

 

انتهای  پیام/ز

ماموران گشت امنیت اخلاقی وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.