سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 500 میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، 480 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق طی 2 عملیات در سراب نیلوفر و کوزران کشف شد. 

حسین براری در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: در ماموریت اول، ماموران پاسگاه سراب نیلوفر حین گشت زنی در نزدیکی پارک سراب، به یک دستگاه کامیون مشکوک و پس از تعقیب و گریز و استفاده از موانع بازدارنده موفق به توقیف خودرو شدند.

وی ادامه داد: پس از توقف خودرو و بازرسی از آن، 111 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق توسط ماموران کشف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

 براری تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش تقریبی این محموله قاچاق به 400 میلیون ریال می رسد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در خصوص عملیات دوم پلییس و کشف یک محموله قاچاق دیگر گفت: ماموران پلاسگاه کوزران در حال گشتزنی بودند که با مشاهده یک دستگاه خودروی پژو 405 و رفتار مشکوکی که راننده آن انجام می داد به بازرسی از خودرو پرداختند.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از این خودرو، 4 دستگاه کولرگازی که طبق نظر کارشناسان حدود 100 میلیون ریال ارزش داشت کشف شد.

براری تصریح کرد: راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با تاکید بر اینکه پلیس در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری تمام توان خود را برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کار خواهد گرفت، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان عملکرد مطلوبی در زمینه مبارزه قاچاق کالا و ارز داشته اند.

انتهای  پیام/ز

ماموران انتظامی شهرستان عملکرد مطلوبی در زمینه مبارزه قاچاق کالا و ارز داشته اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.