سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی ناجا؛

در این 3 ماه بیش از 21 تن مواد مخدر کشف کردیم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت : ما در قسمت شرق کشور با یکی از منشا‌های تولید مواد مخدر همسایه هستیم که در این 3 ماه بیش از 21 تن مواد مخدر کشف کردیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار قاسم رضایی در همایش فرماندهان مرزبانی در خصوص اهداف برگزاری این همایش افزود: هدف اصلی ما از برگزاری این جلسه تقدیر خانواده‌های فرماندهان مرزبانی بود، ما موفقیت هایمان را مدیون همراهی همسران و فرزندان مرزبانان هستیم.

وی در خصوص فعالیت‌های یک سال اخیر مرزبانی ناجا تصریح کرد: در سال 96 و 3 ماهی که از سال 97 سپری شد موفقیت‌های زیادی را کسب کردیم؛ فرماندهان مرزبانی علیرقم تهدیدات زیاد، مقتدرانه از مرز‌ها محافظت کردند و ما تمام قد از آن‌ها سپاس گزاریم.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: کشور ما بر پایه جمهوری اسلامی در حال پیشرفت است و بر همین اساس دشمنان بسیار زیاد و فتنه‌های بسیار زیادی را متحمل میشود، اما با این وجود مرز‌های ما از آرام‌ترین و امن‌ترین مرزهاست به طوری که میشود گفت: تمامی مناطق مرز‌های ما آماده سرمایه گذإری است و امنیت به طور کامل برقرار است.

سردار رضایی افزود: ما در همین خصوص تعاملات بسیار خوبی با کشور‌های همسایه و حوضه خلیج فارس داریم و نشست‌های بسیار مفیدی را با آن‌ها برگزار میکنیم که باعث برقراری این امنیت میشود.

در ادامه نماینده ولی فقیه در دیدار با فرماندهان مرزبانی نیروی انتظامی کشور گفت:شما از جانب نائب امام عصر (عج) سردوشی و درجه گرفته اید و این مایه مباهات و افتخار برای نیرو‌های مسلح است و این افتخاری است که دیگر نیرو‌های نظامی در دنیا از آن محروم و بی بهره هستند مرزبانی جریانی است که در همه ابعاد مدیریت کشور یعنی هم امنیت هم اقتصاد و هم سیاست کشور دخالت دارد.

آیت الله علم الهدی در جمع خانواده‌های مرزبانی با اشاره به نقش همسران و خانواده‌های آنان افزود: نقش شما بسیار مهم است وشما هستید که بعنوان پشتوانه در زمان سختی و مشکلات یار و یاور نیرو‌های نظامی و انتظامی هستید از نقش مهم خود غافل نشوید.

وی تصریح کرد:معادلات بین المللی استکبار را این نظام بهم زد و خاکریز اول این جبهه شمایید و همه پشت سر شما قرار گرفتند، چون مرزبان اسلام هستید و آبروی اسلام در این نظام است و همین گونه پیش برود تا هژمونی استکبار بهم بخورد.


انتهای پیام//ع. ع
 
 
 

تمامی مناطق مرز‌های ما آماده سرمایه گذإری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.