سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزيع بيش از 73 ميليون ليتر بنزين درخراسان جنوبی

مدیر منطقه  خراسان جنوبی  گفت:در سه ماهه ابتداي سال جاری مقدار 73 ميليون و 211 هزار ليتر بنزين در استان توزيع شده است.

مردانی مدیر منطقه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: توزيع  نفت سفيد  دز استان 4ميليون و 135هزار ليتر  بوده است

وی افزود:در سه ماهه نخست سال 20 درصد کاهش اين فراورده نسبت به مدت مشابه سال داشتیم علت اين كاهش توسعه شبكه گاز رسانی شهری و روستايی وهمچنين افزايش نظارت و كنترل توزيع نفت سفيد برشمرد .

مردانی گفت: توزيع نفت گاز  دربخش های حمل و نقل و صنايع به ميزان 112 ميليون و 773هزار ليتر در اين مدت و نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 12 در صدي برخوردار بوده است .

مدیر منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: بيش از 27 ميليون 818هزار ليتر نفت گاز به نيرو گاه سيكل تركيبی قاين ارسال شده كه اين ميزان در سه ماهه نخست 96 به مقدار 9 ميليون و 58 هزار ليتر ، رشد 207 درصدی نشان می دهد  .

وی گفت: باتوجه به فعاليت انبار جديد بيرجند در خصوص تامين و ذخيره سازی فراورده های نفتی هيچ مشكلی وجود ندارد.

 مردانی اظهار داشت : توزيع نفت كوره نیز به ميزان 83 در صد كاهش توزيع داشته است كه افرايش كنترل و نظارت كارشناسان شركت و اتصال وبرخورداری برخی صنايع به گاز طبيعی ،كاهش اين فراورده را بدنبال داشته است .

  مدیر منطقه  خراسان جنوبی افزود:در سه ماهه نخست امسال يك ميليون 527 هزار ليترنفت كوره توزيع شده است .

مردانی با اشاره به اینکه  خراسان جنوبی با 83 باب جايگاه عرضه بنزين و نفت گاز و 24 باب جايگاه عرضه سی ان جی  دارد بیان کرد: روزانه بيش از دو ميليون و500 هزار ليتر انواع فراورده های نفتی  توسط ناوگان حمل و نقل جادهای مشتمل بر 220 نفتكش از مبادی حمل تا 700 كيلومتر از مركز استان تامين می گردد .

انتهای پیام / ط آ

 کاهش 20 درصدی  توزیع نفت سفید درخراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.