سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوازم التحریر و قطعات موتورسیکلت قاچاق در بن بست پلیس

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: محموله های کالای قاچاق در شهرستان اندیمشک متوقف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق بیان داشت: مأموران انتظامی ایستگاه پل زال اندیمشک با تشدید کنترل خودروهای عبوری موفق شدند 2 تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی نمایند.

وی به انجام بازرسی مأموران پلیس از محموله های خودروهای توقیفی تصریح کرد: در این بازرسی ها 4 میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق شامل؛ لوازم التحریر و قطعات موتورسیکلت فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در این خصوص 2 نفر قاچاقچی دستگیر شدند اذعان داشت:متهمان به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکيل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان، عملکرد قاچاقچيان را مغایر با اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: این اقدامات سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را هدف قرار می دهد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: تلاش پليس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد و استان برای فعالیت قاچاقچیان ناامن است.

انتهای پیام/گ

کشف کالای قاچاق در خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۴ تير ۱۳۹۷
آفرین به نیروهای پلیس