سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رييس رسانه ملی در مراسم افتتاح رادیو زیارت؛

موضوعات فنی در رسانه باید تامین شود

رییس سازمان صدا و سیما گفت: موضوعات فنی در رسانه بسیار مهم است که اگر تامین نشود دچار عقب ماندگی می‌شویم .

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی عسکری  رييس رسانه ملی در مراسم افتتاح رادیو زیارت در مشهد مقدس گفت: موضوعات فنی در رسانه موضوعات مهمی است که اگر تامین نشود دچار عقب ماندگی می‌شویم و باید برای این که هم پای تحولات جهانی حرکت کنیم تلاش کنیم.

وی افزود: ما در حوزه فنی در تراز جهانی هستیم.

علی عسکری در ادامه افزود: زیارت باعث هدایت است و خداوند می‌فرماید زیارت اسوه حسنه هست و انسان‌ها به آن علاقه مند می‌شوند و زیارت سبب ارتقا اخلاق و رفتار انسان‌ها می‌شود.

وی گفت: ابعاد زیارت و جنبه هایش بسیار مهم است که حدود ۲۷ میلیون در سال زائر به این جا سفر می‌کنند که خود معجزه است.
رییس صدا وسیما ادامه داد:حرم‌های مطهر سبب افزایش کیفیت رشد شهر‌ها می‌شودمثل و این رادیو یک رادیو رضوی است و اولویت آن با بارگاه امام رضا است.

وی افزود: کشور ما دارای امنیت است و به برکت جمهوری اسلامی دشمنان ما در راس امریکا نمی‌توانند ارامش ما را بپذیرند و طرحی ریختند به نام دولت اسلامیه دولت عراق و شام و تلاش کردند به عراق و شام تسلط پیدا کنند و بعد هم به ایران، دولت امریکا هرگز دست از این سیاست که از بین بردن جمهوری اسلامی است بر نداشته است.

عبدالعلی علی عسکری گفت: به لطف الهی و رهبری‌های رهبر انقلاب و نیرو‌های رزمنده داعش نابود شد و سیاست این مثلث شوم نابود شد.

وی ادامه داد: دشمن جنگ اقتصادی را شروع کرده، اما با تلاش‌های دولت مشکلات حل می‌شود فقط بدانید دشمن در صدد لطمه زدنه و مردم بدانند که ان‌ها هدفشان این است که ایران را شبیه لیبی و سوریه کنند و مطمئنا دولت ایران هوشیار‌تر از همیشه است.

انتهای پیام/ف

تامین  موضوعات فنی ما را از عقب ماندگی جدا می‌کند

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.