سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادسازی حریم جاده در آستارا

ساخت و‌ ساز غیرمجاز حریم جاده در منطقه حیران آستارا تخریب و رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ عباس جاذب، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بر اساس قانون و در پی گزارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا، دستور آزادسازی حریم جاده منطقه حیران آستارا صادر و موارد تجاوز به حریم جاده تخریب شد.

وی با بیان اینکه عده‌ای با گذاشتن میز و منقل و ساخت آلاچیق در کنار جاده، ایمنی عبور و مرور را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی مسیر تردد شده بودند، افزود: بر اساس ماده ۷ قانون ایمنی راه اشغال حریم جاده به هر نحوی بدون کسب مجوز از وزارت راه ممنوع است.

دادستان آستارا خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی به همراه نمایندگان اداره راهداری در منطقه مرزی "ونه بین" آستارا ضمن استقرار نظم و امنیت با رعایت موازین قانونی و حفظ حقوق شهروندی، موارد تجاوز به حریم جاده را تخریب و حکم صادره را اجرا کردند.

جاذب اقدام به هرگونه عملیات و ایجاد مستحدثات، درختکاری، زراعت و حفاری در حریم قانونی راه‌ها را منوط به اخذ مجوز از وزارت راه دانست و تصریح کرد: دادستانی آستارا در راستای نظارت بر حسن اجرای قوانین، با هرگونه تجاوز به حقوق عامه و تصرف اراضی ملی در چارچوب قانون به شدت برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/ع

تخریب ساخت و‌ ساز غیرمجاز حریم جاده در منطقه حیران آستارا

برچسب ها: محیط زیست ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.