سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار آتش سوزی در یکی از واحدهای تجاری ساری

آتش سوزی در زیرزمین یکی از واحد‌های تجاری واقع در خیابان قارن ساری مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل حسین زاده رئیس اداره عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: آتش سوزی در زیر زمین واحد تجاری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌ نشانان ایستگاه یک و سه را به محل حادثه واقع در خیابان قارن روبروی پارکینگ روشن اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت موتور خانه این ساختمان در طبقه منفی ۲ رخ داده و در پی آن دود نسبتاً زیادی فضای داخلی زیر زمین و واحد‌های تجاری را در برگرفته است که آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

حسین زاده با بیان اینکه در زیر زمین مواد قابل اشتعالی همچون چوب، منبع پلاستیکی، مواد پلاستیکی و همچنین تعداد قابل توجهی مواد کمپارس که سبب ایجاد دود فراوان شده بود مشاهده شد، گفت: در این عملیات تعدادی دستگاه تهویه برای تخلیه دود و دسترسی سریع آتش نشانان به کانون حریق بکارگیری شد.

وی با اشاره به حضور ۴ دستگاه خودروی اطفایی و ۴۵ مامور آتش نشان در این عملیات، افزود: تعدادی از آتش نشانان از درب اصلی واقع در خیابان اصلی و گروه دیگر نیز از درب پشتی واقع در کوچه فرعی با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات انفرادی با حضور در زیرزمین این ساختمان اقدام به اطفای حریق کردند.

رئیس اداره عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با بیان اینکه در دقایق اولیه این عملیات کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی ساری در محل حضور و از نزدیک بر روند اجرای عملیات نظارت داشت، گفت: با تلاش بی وقفه و نفس گیر آتش نشانان و تلاش سه ساعته آنان در گرمای طاقت فرسا، حریق بطور کامل مهار و اطفا شد.

وی افزود: هنگام عملیات یکی از فرماندهان شیفت در اثر گرمای بیش از حد و دود فراوان از ناحیه تنفسی دچار مشکل شد که با کمک عوامل اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل و پس از مداوا، ساعاتی بعد مرخص شد.

حسین زاده با اشاره به همکاری عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و آتش نشانان در این عملیات، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ م

وقوع آتش سوزی در زیرزمین یکی از واحد‌های تجاری ساری

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.