سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وثوق احمدی: پرسپولیس و سایپا باید تا یک هفته مدارک مربوط به قرارداد ترابی را ارائه دهند

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: تراکتورسازی مدارک خود در پرونده مهدی ترابی را ارائه کرده است و پرسپولیس و سایپا هم باید تا یک هفته این کار را انجام دهند.

روزبه وثوق احمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکایت باشگاه تراکتورسازی از مهدی ترابی و پرسپولیس بیان کرد: به دلیل اینکه باشگاه تراکتورسازی ادعا دارد پیش از پرسپولیس با مهدی ترابی قرارداد امضاء کرده است،  از کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درخواست کردیم تا یک هفته کل مدارک مربوط به قراردادهای قبلی این بازیکن را از سه باشگاه سایپا، تراکتورسازی و پرسپولیس اخذ کرده تا با بررسی این مدارک از لحاظ تقدم و تاخر رای خود را نسبت به این بازیکن صادر کنیم.

او ادامه داد: باشگاه تراکتورسازی مدارک خود را در اختیار کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قرار داده است و پرسپولیس و سایپا هم باید هرچه سریع تر این کار را انجام دهند. 

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره برخورد این کمیته با متخلفان این پرونده اظهار داشت: تا زمانیکه مدارک پرسپولیس و سایپا به ما نرسد، پرونده را بررسی نمی کنیم. به هر حال باید برای ما مشخص شود این بازیکن چند قرارداد بسته است و اگر این امر قطعی باشد با ترابی و باشگاه متخلف برخورد قاطعی صورت می گیرد. اکنون هیچ چیزی برای ما مشخص نیست.  

بیشتر بخوانید

واکنش باشگاه پرسپولیس بابت مبلغ بالای رضایت نامه ترابی

وثوق احمدی: باشگاه‌های مدعی باید مدارک خود را درباره ترابی تحویل بدهند

وثوق احمدی درمورد اینکه اگر باشگاه تراکتورسازی بدون اطلاع باشگاه سایپا با مهدی ترابی به عنوان بازیکن سرباز قرارداد بسته باشد، تکلیف این قرارداد پس از انتقال تراکتورسازی به بخش خصوصی به کجا می رسد، گفت: در حال حاضر ما روی این موضوع بحثی نداریم. ابتدا باید مشخص شود آیا ترابی با تراکتورسازی قرارداد بسته است یا خیر؟

انتهای پیام/

ماجرای پیچیده قرارداد ترابی با پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.