سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا مظهر جنایات ضد بشری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: آمریکا مظهر جنایات ضد بشری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز به مناسبت ۱۲ تیر سالروز حمله ناو جنگی و متجاوز وینسنس آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و شهادت ۲۹۰ سرنشین شامل مسافر و خدمه آن در سال ۱۳۶۷ اظهار داشت: کارنامه دولتمردان آمریکایی مملو از انواع جنایات ضد بشری و این واقعه، سندی از این جنایات در منطقه غرب آسیاست.

وی با اشاره به سابقه دیرینه و پرونده بسیار سنگین جنایات شیطان بزرگ در جهان و ایران ادامه داد: کودتای ۲۸ مرداد، تجاوز نظامی به طبس، تحریک صدام برای حمله به ایران و حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی، تهدید، تحریم، فشار اقتصادی و روانی و حمایت از گروه‌های تروریستی از جمله منافقین، گوشه‌ای از جنایات استکبار جهانی در ایران به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بدعهدی آمریکا در مذاکرات و توافق هسته‌ای برجام و فشار به کشور‌های دیگر برای قطع رابطه اقتصادی و خرید نفت از ایران هم نمونه‌های جدیدتری از دلایل بی اعتمادی ملت‌های دنیا و مردم ایران به آمریکاست.

سرافراز خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید با اتحاد و انسجام حول محور ولایت، استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور، حمایت از تولید ملی، برای مقاوم سازی اقتصاد و بهبود وضع معیشتی در جامعه تلاش و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های داخلی به عنوان راهبرد اصلی و مورد تأکید مقام معظم رهبری برای حل مشکلات گفت: مردم هم با خرید کالای ایرانی از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند تا مشکل بیکاری در کشور رفع شود.

انتهای پیام/ش

سقوط هواپیمای مسافربری ایران سندی از جنایات آمریکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.