سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۴۹۴ نفر در مسابقه‌های قرآن آذربایجان شرقی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: ۴۹۴ نفر در مسابقه‌های استانی قرآن کریم برای راهیابی به مرحله مسابقه‌های سراسری با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام علی مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه چهل و یکمین دوره مسابقه‌های استانی قرآن برگزار می‌شود، گفت: در این دوره حدود ۲ هزار نفر بالای ۱۸ سال ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۳۱ نفر در بخش برادران و ۲۶۳ نفر در بخش خواهران به این مرحله راه یافته اند، اظهار داشت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، ۲۰ جز، ۱۰ جز و حفظ ۵ جز قرآن، دعا خوانی، اذان و معارف برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی یادآوری کرد: نفرات راه یافته به مرحله استانی در ۲ روز متوالی با حضور ۲۰۰ نفر از قاریان، حافظان و اساتید کشور از جمله استاد احمدی وفا و غفران نیا با هم به رقابت می‌پردازند.

حجت الاسلام مصائبی با بیان اینکه در مرحله استانی این دوره از مسابقه‌ها از ۱۴ تا ۱۷ تیر برگزار می‌شود، ادامه داد: نفرات برگزیده در مهر سال جاری در مسابقه‌های سراسری قرآن در استان مرکزی با هم رقابت می‌کنند. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقه‌های استانی قرآن

برچسب ها: قران ، تفسیر قران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.