سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر نیازمند ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: امسال اولویت اصلی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان است که این مهم نیازمند هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا عوض‌پور عصر چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان جم اظهار داشت: در راستای توسعه شهرستان جم طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در دست اجرا است که تکمیل این طرح‌ها در اولویت است.

وی از تمرکز ویژه برای توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی شهرستان جم خبر داد و بیان کرد: ۵۳ میلیارد تومان در سال گذشته برای اجرای طرح‌های عمرانی جم تخصیص یافت که ۳۰ درصد مربوط به عمران شهری و روستایی بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اضافه کرد: امسال اولویت اصلی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان است که این مهم نیازمند هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی از تکمیل ۳۰ پروژه عمرانی در شهرستان جم خبر داد و افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها به ۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این اعتبارات تخصیص می‌یابد.

عوض‌پور یکی از مهمترین مشکلات در شهرستان جم را هدررفت بالای آب دانست و گفت: میزان هدررفت آب در جم ۳۴ درصد است که ۱.۳ درصد از میانگین استانی بیشتر است.

وی میانگین رشد جمعیت در سطح استان بوشهر را ۲.۳ درصد عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: نرخ رشد جمعیت در شهرستان جم حدود ۶.۳ درصد است که مهاجرت از مهمترین دلایل رشد بالای جمعیت در این شهرستان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه ۵۱ درصد جمعیت شهرستان جم شهرنشین و ۴۹ درصد روستانشین هستند، ادامه داد: نرخ باسوادی در جم ۹۰ درصد و نرخ بیکاری ۹ درصد است.

انتهای پیام/م

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر نیازمند ۱۸۰۰ میلیارد تومان

برچسب ها: بیکاری ، بحران آب4
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.