سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به مناطق تازه آزاد شده در حومه درعا

دو کاروان حامل کمک‌های انسان‌دوستانه از استان درعای سوریه به حومه این استان وارد و در روستا‌ها و شهرک‌هایی که به تازگی آزاد شده‌اند، توزیع شد.

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سومریه نیوز، در چهارچوب اقدامات دولتی و به منظور حمایت و تامین نیاز‌های مردم، دو کاروان حامل مواد پزشکی، غذایی و سوخت وارد شهرک‌ها و روستا‌هایی شد که به تازگی به دست ارتش سوریه از چنگ تروریسم آزاد شده بودند.

نبال الحریری، مدیر امور اجتماعی و کار استان درعا اعلام کرد: یک کاروان در قالب ۱۱ کامیون بسته‌های غذایی، قوطی‌های کنسرو، آب معدنی، وسایل پزشکی و درمانی و یک کادر پزشکی برای ویزیت رایگان مردم در روستا‌های آزاد شده وارد حومه درعا شد.

گزارشگر سانا در درعا نیز اعلام کرد: ۱۴ خودروی حامل مواد پزشکی و غذایی مورد نیاز وارد روستا‌های السهوه، المسیفره، الجیزه، الغاریه الشرقیه، الکرک وغصم در حومه شرقی درعا شد.

گزارشگر سانا توضیح داد: این وسایل ارسال شده کاروان شامل مواد پزشکی، آمبولانس و کلینیک سیار، ۴۰۰ سبد غذایی، ۴۰۰ سبد مواد غذایی کنسرو شده، ۲۰۰۰ نان، ۱۶ تن آرد، ۳ مخزن آب آشامیدنی و ۳ مخازن بنزین و گازوئیل است.

ارتش سوریه ۱۰ روز پیش عملیات خود را علیه تروریست‌ها در حومه درعا آغاز کرد و تاکنون روستا‌ها و شهرک‌های بسیاری را آزاد کرده و بر بیش از ۶۰ درصد از مناطق مسلط شده است.

انتهای پیام/

ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به حومه درعا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.