سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

40 فقره انواع سرقت در همدان کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 40 فقره سرقت منزل، خودرو و لوازم داخل خودرو در استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح،فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهر همدان، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در اين راستا پس از جمع آوری پرونده ها اقدامات اوليه انجام ،گشت های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس فعال و یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار كه در ارتکاب این سرقت ها فعاليت داشت شناسايی و در يك عمليات غافلگیرانه حين سرقت دستگير شد.

کامرانی صالح با اشاره به اینکه متهم به پليس آگاهی منتقل و در بازرسی از خودروی وی اموال يكی از شاکیان پرونده كشف شد گفت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به 10 فقره سرقت منزل،23 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و سرقت 7 دستگاه انواع خودرو و در مجموع به 40 فقره انواع سرقت با همدستی دوستش اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: در ادامه رسيدگی به پرونده، متهم دوم نيز با انجام اقدامات پليسی شناسايی، دستگير و در تحقيقات صورت گرفته به مشارکت در سرقت ها اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با راهنمايی متهمان کليه محل های سرقت تاييد، مال باختگان شناسايی و 4 نفر از خريداران اموال مسروقه نیز دستگير و مقدار زيادی از اموال مسروقه از آنان کشف و به مال باختگان تحویل شد.

وی در پایان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ش

کشف سرقت در همدان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.