سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی سیار به بیش از 140 روستای استان

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت : آبرسانی سیار به بیش از 140 روستای استان آبرسانی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه یوسف اسماعیلی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت : با اشاره به 1750 روستایی که با بیش از 402 هزار نفر جمعیت تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند هم اکنون 140 روستا به دلیل نداشتن منابع آب کافی به صورت سیار آبرسانی می‌شوند.

وی گفت : طی روزهای اخیر که شاهد افزایش دمای هوا بودیم به تعداد روستاهای نیازمند آبرسانی سیار اضافه شد و هرچه به سمت گرما پیش برویم تعداد روستاهای نیازمند آبرسانی سیار بیشتر خواهد شد.

اسماعیلی افزود : در فصل گرما از یک سو افزایش مصرف را داریم و از سوی دیگر برخی منابع آبی روستاها به دلیل گرما کم آب و خشک می‌شوند.

وی افزود : پیش بینی می شود در اوج فصل گرما به بیش از 300 روستای استان آبرسانی سیار صورت گیرد و اوج آبرسانی‌ها تا مهر ماه است و پس از آن دوباره منابع آبی احیا و میزان مصرف کم می‌شود.

اسماعیلی گفت : عمده روستاهای نیازمند آبرسانی سیار استان در شهرستان‌های بزرگ، مناطق گرمسیری و خصوصا در شرایط کنونی در مناطق زلزله زده از جمله سرپل‌ذهاب و گیلانغرب هستند.

وی سهمیه آبرسانی برای هر خانوار را 150 تا 200 لیتر در شبانه‌روز اعلام کرد که عمدتا برای مصارف شرب روستاییان است و افزود:البته روستاییان به دلیل مصرف آب خصوصا برای احشام به آب بیشتری نیاز دارند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

140 روستا به دلیل نداشتن منابع آب کافی به صورت سیار آبرسانی می‌شوند

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.