سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط وانت نیسان در رودخانه دز، جان راننده را گرفت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از سقوط وانت نیسان در رودخانه دز و جان باختن راننده خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین معظم فر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ساعت ۱۸ و ۴۴ دقیقه امروز حادثه غرق شدن یک دستگاه وانت نیسان در رودخانه دز به سامانه 125 سازمان گزارش شد.

وی در ادامه اذعان داشت: اکیپ های غواصی و امداد و نجات بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه از ایستگاه های عملیاتی شماره یک و ۳ به محل حادثه واقع در جنوب شرقی جاده ساحلی، جنب پل شناور اعزام شدند و نسبت به جستجو خودرو مغروقه در رودخانه اقدام کردند.

معظم فر تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله توسط قایق امداد ساحلی مستقر در این منطقه اقدام به گشت زنی و غواصی کرده و پس از ۲ ساعت موفق شدند خودرو را کشف نمایند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان داشت: خودروی مذکور در لحظه حادثه با ایراد موتوری و در حال بکسل توسط خودروی دیگر بود و با پاره شدن طناب و برگشت به سمت عقب متاسفانه در آب سقوط کرده و در فاصله ۵۰۰ متری از پل شناور در عمق ۳ متری آب متوقف گردید.

این مقام مسئول اظهار کرد: آتش نشانان پس از فیکس کردن خودرو در رودخانه، توسط وینچ خودرو امداد و نجات اقدام به بیرون آوردن آن کرده و با استفاده از ست هیدرولیک اقدام به بریدن سقف خودرو کرده و جسد یاد شده را خارج و به سازمان باغ بهشت انتقال دادند.

وی در پایان از اکیپ های امداد و نجات و غواصی سازمان آتش نشانی و از تمامی نیروهای عملیاتی شامل؛ اورژانس ۱۱۵، پلیس راهور، نیروی انتظامی، هلال احمر، سپاه پاسداران و خدمات شهرداری منطقه که در این عملیات با آتش نشانی همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

سقوط خودرو در آب

برچسب ها: امداد ونجات ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.