سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی ۲۰۱۸؛

خلاصه و نتیجه دیدار سوئد-سوئیس

تیم ملی فوتبال سوئد با برتری یک بر صفر برابر تیم ملی سوئیس به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ صعود کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از ۲ دیدار‌های روز پایانی مرحله یک هشتم نهایی جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم‌های سوئد و سوئیس به مصاف یکدیگر رفتند تا یکی از تیم‌های پایانی که به مرحله بعدی مسابقات صعود می‌کنند مشخص شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

دیدار تیم‌های سوئد و سوئیس در جام جهانی روسیه در مرحله یک هشتم نهایی به قضاوت دامیر اسکومینا در ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار شد.

در این دیدار همچنین بازیکنان هر دو تیم با ۱۱ بازیکن به نام‌های زیر به زمین بازی آمدند تا به دنبال درخشش در این دوره از مسابقات باشند.

تیم ملی سوئیس:

سومر، آکانجی، لانگ، رودریگز، دجورو، ژاکا، بهرامی، زومر، دژامایلی، شقیری و دریمیس.

تیم ملی سوئد:

اولسون، لوستیگ، لیدنوف، گراندکویست، آگوستینسون، کلائسون، سونسون، اکدال، فورسبرگ، برگ و تویونن.

دیدار تیم‌های سوئد و سوئیس از همان لحظات ابتدایی با حملات تند و سریع تیم ملی سوئد آغاز شد تا جایی که مارکوس برگ در دقیقه ۷ در ضد حمله با دروازه بان تیم ملی سوئیس روبرو شد و در حالی که تنها یک قدم تا گل اول دیدار فاصله داشت، در ادامه، اما این ضربه را با شوتی بد به بیرون زد و بخت گلزنی خود را از بین برد. بازیکنان تیم ملی سوئد، اما دست از این ضد حملات خود بر نداشتند و باز هم اکدال بازیکن این تیم شوت سهمگینی را از نزدیکی دروازه تیم ملی سوئیس به بیرون زد تا به نوعی خط نشانی را برای بازیکنان تیم ملی سوئیس از همان لحظات ابتدایی کشیده باشند.

در دقیقه ۳۸، اما این بار بازیکنان تیم ملی سوئیس بودند که حمله را آغاز کردند و همچون بازی‌های گذشته این تیم بیشتر تلاش بر استفاده از سانتر‌های تاثیر گذار و در ادامه ضربه‌های سر بازیکنان تیم خود داشتند. در دقیقه ۳۸ جیمایلی نیز با استفاده از توپ ارسال شده به روی سرش توانست اولین تهدید جدی تیم خود برای سوئدی‌ها را از بالای تیرک دروازه این تیم به بیرون بزند.

قابل ذکر است بازیکنان تیم ملی سوئد بار‌ها و بار‌ها توسط ضد حملات بازیکنان تیم خود در نیمه نخست دیدار توانستند به نزدیکی دروازه تیم حریف خود برسند در ادامه، اما بازیکنان این تیم از موقعیت‌های فراوان خود استفاده نکردند تا نیمه اول این دیدار بدون گل پایان یابد.

با شروع نیمه دوم اکدال از تیم ملی سوئد باز هم آغازگر دیدار بود و موقعیت بسیار خوبی را در نزدیکی دروازه تیم ملی سوئیس به دست آورده بود، اما این بازیکن به درستی از موقعیت خود استفاده نکرده و با اتلاف زمان موقعیت خود را از دست داد. در ادامه، اما در دقیقه ۶۵ دیدار برگ از تیم ملی سوئد بازی نزدیک و هیجانی میان تیم‌های سوئد و سوئیس را در هم شکست و با شوت سهمگین خود و در ادامه برخورد این توپ به پای بازیکنان خط دفاعی تیم حریف توانست گل نخست دیدار را برای تیم ملی سوئد به ثمر برساند.

بازیکنان تیم ملی سوئد در دقایق انتهای دیدار از استراتژی تلف کردن وقت و در ادامه به از بین بردن آرامش بازیکنان حریف پرداختند و توانستند با به دست آوردن چند ضربه آزاد در لحظات انتهایی وقت را تلف کرده و همانند برد برابر تیم‌هایی مانند ایتالیا، هلند و بسیاری از تیم‌های بزرگ دیگر در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه این تیم را نیز از رو به روی خود بردارد.

در انتهای این دیدار نیز امیل فارسبرگ بازیکن تیم ملی سوئد و زننده تک گل دیدار تیم‌های سوئد و سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

یشتر بخوانید:

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی 2018

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.