سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدر اعظم نوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای شهر از واگن‌سازی داخلی حمایت می‌کند

عضو شورای شهر تهران گفت: سیاست شورای شهر و مدیریت شهری در راستای سیاست‌های رهبر انقلاب در خصوص ضرورت استفاده از کالای ایرانی است.

زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه سیاست شورای شهر و مدیریت شهری در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت استفاده از کالای ایرانی است، گفت: طبیعی است که این کار در همه حوزه‌ها عملیاتی نیست و چون در بعضی از حوزه‌ها کالای ایرانی وجود ندارد و سرعت لازم هم برای تدارک و تهیه آن نیست، ناچار خواهیم بود از راه دیگری این کالا را تأمین کنیم.

وی با اشاره به موضوع تأمین واگن‌های شرکت متروی تهران گفت: از آنجایی که امکان ساخت واگن در داخل وجود دارد، شورا هم از واگن‌سازی داخل حمایت می‌کند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: البته نمی‌دانم که کارخانه‌های ما در چه زمانی با چه کیفیتی و با چه قیمتی می‌توانند واگن بسازند و اگر قیمت‌ها نتواند با مورد مشابه رقابت کند و یا کیفیت آن پایین‌تر باشد، طبیعی است که تولیدکننده فرصت را از دست می‌دهد و مصرف‌کننده به سمت کالایی می‌رود که بتواند با قیمت ارزان‌تر و کیفیت و سرعت بیشتر آن را بدست آ‌ورد.

صدر اعظم نوری خاطر نشان کرد: بحث دیگر تأمین منابع مالی است؛ گاهی اوقات می‌توان به دلیل نبود امکان پرداخت وجه نقد با یک تولید کننده‌ تهاتر کرد و اگر تولیدکننده این شرایط را نداشته باشد، طبیعی است که آن فرصت از دست می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهری ، عضو شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.