سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 400هزار نخ سیگار قاچاق

  فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگیری 15 سارق و خره فروش مواد مخدر به همراه کشف 400 نخ سیگار قاچاق از مهمترین نتایج اجرای طرح بود. 

غضبان احمدی فرد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت یک هفته در سطح شهرستان سنقروکلیایی به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و همچنین مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و سارقان اجرا شد.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی پلیس سنقروکلیایی 8 نفر سارق و 7 نفر از خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ احمدی فرد با بیان اینکه در این مدت 17 فقره سرقت نیز کشف شد، افزود: این سرقت ها شامل 8 فقره سرقت از محتویات و قطعات خودرو، 6 فقره سرقت از منزل و کشف 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه بود.

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی کشف 400 هزار نخ سیگار قاچاق و 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برشمرد.

وی تصریح کرد: همچنین با تلاش ماموران 2 قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز کشف و 44 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شدند.
سرهنگ احمدی فرد در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، گفت: پلیس در چهارچوب قانون برای مبارزه و برخورد با مجرمان و سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی تلاش خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ز

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.