سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت دانشگاه شهید بهشتی مطرح کرد؛

مرداد ماه؛ راه‌اندازی کلینیک پزشکی خانواده/ دانشگاه بهشتی ۶۶ میلیون خدمت در سامانه بهداشت ثبت کرده است

عرشی گفت: کلینیک پزشکی خانواده به عنوان دومین مرکز درمانی خانواده که
بوسیله خیرین ایجاد شده است، مرداد ماه راه اندازی می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شهنام عرشی معاون بهداشت دانشگاه شهید بهشتی صبح  امروز در مراسم افتتاح مرکز جامع کودکان همایون که در درمانگاه این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: دو بخش مرکز جامع تکامل کودکان با همکاری متخصصان اداره می‌شود.
 
وی ادامه داد: کلینیک پزشکی خانواده به عنوان  دومین مرکز درمانی خانواده از مرداد ماه راه اندازی می‌شود، این مرکز بوسیله خیرین ایجاد شده و دانشگاه بهشتیآن را تجهیز کرده است.
 
عرشی ادامه داد: خدمات مختلف در حوزه بهداشتی در سامانه بهداشت ثبت می‌شود که دانشگاه بهشتی بیشترین تعداد جمعیتی را در حوزه بهداشت پوشش می‌دهد در این راستا دانشگاه بهشتی ۶۶ میلیون خدمت را در این سامانه به ثبت رسانده است، البته دانشگاه شیراز در حدود ۹۲ میلیون خدمت را به ثبت رسانده است.

ارائه  ۸ خدمت پزشکی بهداشتی در دانشگاه شهید بهشتی

معاون بهداشت دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: ما هشت خدمت ارائه می دهیم اما متوسط کشوری در حدود پنج خدمت است، در دانشگاه بهشتی ۱۶۱ هزار و ۵۱۳ خدمت به ثبت رسیده است که بیشترین آمار آن به مرداد سال جاری مربوط می‌شود و راستی آزمایی برای این طرح انجام شده است و بیش از  ۹۵ درصد  مردم خدمات ما را تایید کرده‌اند.
 
وی  اظهار کرد: دانشگاه بهشتی تنها دانشگاهی است که تعداد آمار ثبت شده آن در سامانه بهداشت هر ماه افزایش داشته است و میانگین خدمات ثبت شده در خرداد سال جاری ۷۲ درصد افزایش داشته است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.