سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در کرمان

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در کرمان در شهریور امسال همزمان با هفته تعاون در تهران و به تبع آن در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛منصور زاینده رودی، مدیر مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور سیزدهمین جشنواره ملی برتر در ۲۲ گرایش با حضور مقامات برجسته کشوری، تعاونگران، پیشکسوتان و مدیران ارشد بخش تعاون در شهریور امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام در این رقابت المپیادی بزرگ از ۲۶ خرداد امسال شروع شده و تا ۱۶ تیر جاری ادامه دارد.
زاینده رودی تصریح کرد: تعاونگران واجد شرایط برای ثبت نام در این جشنواره ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir با تکمیل فرم‌های مربوطه در این رقابت ملی و استانی قرار بگیرند.

وی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: در جشنواره امسال که سال حمایت از کالای ایرانی است اینکه کیفیت و مطلوبیت محصولات و خدمات شرکت‌های تعاونی و میزان پاسخگویی آنان به مشتری از جمله شرایط ضروری و لازم برای گزینش و انتخاب کسب و کار تعاونی در سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر است.

زاینده رودی یاد آورشد: منتخبین جشنواره ملی تعاون گران برتر علاوه بر دریافت لوح تقدیر از ریاست جمهوری در تور ترویجی آموزشی بین المللی تعاون و کار آفرینی شرکت خواهند کرد و به عنوان سفیران و مروجان تعاون کارت سفیر تعاون را دریافت میکنند.
انتهای پیام /ی

برگزاری جشنواره تعاون در کرمان

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.